عسل مامان

همایش شیرخوارگان حسینی

1390/9/11 15:56
نویسنده : مامان
901 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که به وبلاگ سر نمی زنم خودم می دونم که این وبلاگ بدون نی نی معلومه که پر بار هم نخواهد بود ولی امروز صبح زود پاشدم رفتم دانشگاه اونجا مراسم بود برا شیرخوارگان علی اصغر خیلی شلوغ بود ازدحام جمعیت بود من همش فکر می کردم تو این هوای سرد صبح زود خودشم روز جمعه کی میخواد بچه اش رو بپوشنه و بیاد ولی رفتم دیدیم چه خبره از شهرستانها هم اومده بودن خلاصه از شلوغی زیاد نتونستم بهره ببرم هوا هم خیلی سرد بود فقط از خدا خواستم نی نی گلم تو رو زودتر به ما هدیه بده تا سال بعد با هم بریم برا اون مراسم و اومدم تو خونه خودم به نیت نی نی  برا خودم و همه دوستام زیارتنامه خوندم و دعا کردم الان که دارم اینا رو برات بنویسم فعلا پیش ما نیستی خیلی دوست دارم همین روزا بزودی زود بیایی پیشمون و دل من و بابایی رو شاد کنی ناز نازی من هنوز چشم انتظارتم و خواهم ماند به امید روزی که خدا فرشته کوچولو رو به من و بابایی عطا کنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ana
26 آذر 90 9:00
سلاااااااااام مامان پوپک مهلبووووون مبدونم که خیلی زود مامان میشی و فرشته نازت میاد تودلتتتتتتتتتتتتت و من زودی اون روز رو بهت تبریک خواهم گفت
خاله نفس
27 آذر 90 11:53
عزیز دلم منم توی اون روز عزیز همین نیت رو کردم ایشالا که بزودی نی نیه ناز و خوشگللت بیاد توو بغلت


نفس عزیزم انشالله به امید اون روز ممنونم که نظر دادی
جغله كوچولو
28 آذر 90 14:18
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد