عسل مامان

این هفته از دی ماه

1390/10/10 20:52
نویسنده : مامان
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همدم تنهای هام

من باز اومدم اومدم که از تنهاییهام با تنها همدمم خلوت کنم ولی خیلی آزار هنده است نه ....  دلت پر حرف باشه و نتونی حرفی بزنی چی بگم یه چند روزیه که از دی گذشته واین هفته باز جزو اون هفته هایی است که داره برام سخت می گذره و  من هنوز در انتظار لطف الهی  .....

 و خسته از دلتنگیهام ....

  نمی دونم خدا چی رو می خواد برامون رقم بزنه از خدا می خوام هر چی صلاحمون هست همون رو برامون مقدر کنه والسلام ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ELA
11 دی 90 9:47
سلام عزيزم
وبلاگت خيلي قشنگه
خيلي قشنگ مي نويسي
اهنگشو كه گوش مي دم گريه ام در مياد
آخه واقعا احساس تو درك مي كنم .


الای عزیزم ممنونم که برا وبم نظر دادی انشالله اون روز میرسه که هممون تو وبمون از شیرینکاریهای نی نی مون می نویسیم من مطمئنم که بزودی زود خبر مامان شدنت رو میشنوم به امید آن روز
ana
11 دی 90 11:19
سلاااااااااام عسیسمممم خوش به حال اون فرشته ای که می خواد بیاد تو دل مامان مهلبونی مثل تووووو چه وب قشنگی براش ساختی واقعا خوش به حال فرشته ات.....عزیزم خواهر صبورم یه کم دیگه صبر کنی اون فرشته ناز خودشو میرسونه ان شاالله به امید مهربونی بی کران مهربون پروردگارمون


قربون تو دوست خوبم برم که این همه برام امید میدی انشالله که تو هم زایمان خوب و راحتی داشته باشی و آیدین عزیز رو بسلامتی در آغوش بگیری
تانی مامان امیررضا
12 دی 90 18:30
عزیزم فقط و فقط توکل به خدا ایشااااااا که هر چی صلاحتون همونو براتون رقم بزنه و براتون یه نی نی خوشگل هدیه بده ان شااااااااا .آهنگ وبلاگت خیلی نازه مثل خودت .....


قربون تو دوست خوبم برم خدا هم امیررضا شما رو حفظ کنه و زیر سایه پدر و مادر ممنونم که نظر دادی
الناز
19 دی 90 9:13
عزيزم مطمئن باش يه روز همه اين دلتنگيها تموم ميشه
خدا به زودي زود هديه خودشو بهت ميده
فقط صبر داشته باش


ممنونم که نظر دادی قربونت برم انشاللهههههه که خدا با صابرین است
غزال
26 دی 90 10:12
پوپک گلم مسافر کوچولوت به امید خدا زود زود میرسه و دل مامان و بابایی جونشو خوشحال میکنه....همین روزا هست که بیایی خبرشو بدی ما هم دوباره خاله بشیم... الهی آمین
پينار
26 دی 90 11:28
سلام پوپكي وبلاگ خوبي داري انشاا.. خيلي زود به آرزوهات برسي دعات ميكنم عزيزم
مامان یاس
28 دی 90 22:34
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
ana
3 بهمن 90 12:28
سلام پوپکی منم مثل خودت دارم برای اومدن اون فرشته کوچولو لحظه شماری میکنم بیا وبت رو آپش کن مرسی که به من و پسرم سر زدی مهربونم بووووس
زهرا
25 مهر 91 13:35
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن تامن هم لینکت کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد