عسل مامان

پایان سال 90

1390/12/27 10:29
نویسنده : مامان
882 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای آخر سال رو داریم می گذرونیم 2 روز مونده به سال 91 وارد بشیم تو این یه سالی که گذشت برا هر ماهش امید و انتظار داشتم که می آیی  ولی امسال هم تموم شد و تو نیومدی نمی دونم چرا خدای مهربونم هنوز نمی خواد که نی نی نازم بیاد پیش مامان و باباش ولی عیب نداره باز من خدا رو به همه داده هاش و مهربونیاش شاکرم بازم می گم که حتما هنوز وقتش نشده که تو رو به ما عطا کنه خوب چاره ای ندارم جز صبر ....

       niniweblog.com

بزار کمی هم از اتفاقات اسفند ماه بگم که تو این ماه خیلی سرم شلوغ بود یه مدتی کارهای اداره بعدش هم که عروسی خاله ... عزیز دلم خاله هم رفت سر خونه زندگی خودش ایشالله که خوشبخت بشن  مراسم عروسی داشتن خیلی خوش گذشت      niniweblog.com    فکر نکنی ها به یادت نبودم نه تو مراسم هر کدوم از فامیلا رو می دیدم نی نی به بغل دلم هوات رو می کرد خیلی دوست داشتم که تو عروسی خاله تو هم بودی و من و مامانی هم فقط مشغول نگه داشتن تو بودیم با هم می رفتیم آتلیه تو فیلم و عکسهای خاله تو هم بودی ولی خوب کاری نمی تونم بکنم ...

              niniweblog.com

عزیز دلم تو این روزهای آخر سال فقط و فقط تنها آرزوم اینه که تو سال جدید خدا تو رو بهمون هدیه کنه و دل من و بابایی و شاد کنه جای خالیت تو خونه خیلی احساس میشه عزیز دلم باز ناامید نیستم اگه خدا عمری برامون مقدر کنه باز  یه سالی که پیش رو داریم برا هر ماهش به انتظارت میشینم و از خدا می خوام برا همه دوستای عزیزم که مثل من به انتظار نی نی نازشون هستن انتظارشون  به پایان برسه و دل همشون شاد بشه و برا همه دوستایی که نی نی تو دلشونه از خدا می خوام صحیح و سالم نی نی شون بیاد بغلشون و شادیشون دو چندان بشه ....

خدایا به امید روزی که عزیز دلم رو خودت بهمون هدیه کنی خدایا کمکم کن مادر بودن رو برام مقدر کن که هیچ چیزی تو دنیا بالاتر از حس مادر بودن نیست و اون حس رو برام بچشون  الهی به امید تو ....

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان نی نی ناز
27 اسفند 90 17:11
سلامممم دوستممم خوبی ؟ پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم ... ان شالله سالی باشه پر از شادی و سلامتی ... و سالیکه نی نی گلت رو صحیح و سالم بگیری تو بغلت یه پیغام خصوصی داری
آیدین و مامانیش
20 فروردین 91 15:59
سلام عزیزم سال جدید مبارک الهی یه سال پر خیر و برکت داشته باشین و با قدمهای ناز و پر برکت یه نی نی سالم و خوشگل سال جدید رو به پایان برسونین الهی آمین
فرزانه
2 اردیبهشت 91 21:24
سلام (در برابر تقدير مانند كودكي يك ساله باش كه وقتي به بالا مي اندازيش مطمئن هست كه مي گيريش.)از صميم قلب برات آرزوي يه ني ني خوشكل و باهوش سالم و صالح مي كنم .انشاالله به زودي عكس ني ني جو ن خودتو ببينم.
جيگر مامان
18 اردیبهشت 91 13:08
سلام عزيزم فقط اومدم بگم وبت قشنگه ما با شما همدرديم به اميد روزي كه كسي چنين درددي نداشته باشه
تانی مامان امیررضا
16 مرداد 91 13:43
سلام پوپک جونم کجایی دختر خیلی وقته تو کلوپ ما نمیایی خیلی دلم برات تنگ شده بود بلاخره وبلاگتو پیدا کردم و خوشحالم ادم کردی ولی ناقلا چرا تا حالا نظر نزاشتی ادرستو داشته باشم ؟
آیدین و مامانیش
25 مهر 91 13:53
سلام عزیزمممممممم خیلی دلم برات تنگ شده بود خیلی وقته ازت خبری نداشتم وبت هم که آپ نمی کنی...مرسی که به وباگم سر زدی و خبر گذاشتی از خودت خیلی خوشحالم عزیزم دیگه کم مونده به مادر شدنت بی صبرانه منتظر روزیم که خبرشو بشنوممممممم ..هیچ وقت یادم نمیری همیشه به فکرتم ...فدای دل مهربونت
خاله جون نی نی
13 آبان 91 13:09
سلام دست گلت درد نکنه وبلاگ جالبیه .ایشالاتوسال 91 بخصوص آذرماه به آرزوت برسی وتوشهریوربعدی نی نی توبغل بگیری نی نی شهریوری بشه مثل خاله جونش
آیدین و مامانیش
20 فروردین 92 17:15
عزیزم مرسی که به وبلاگ من اومدی ممنونم برات همیشه دعاگو هستم اگه قابل باشم امیدوارم خدا جواب بده به دعاهامون امیدوارم زودی دلت پر شه از یه نی نی خوشگل عزیزم رمز آیدین رو خصوصی میزارم تو وبلاگت
شبنم
22 مرداد 92 11:55
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد