عسل مامان

ماه تولد من و بابایی

1390/11/15 22:15
نویسنده : مامان
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم جانم این ماه ماه تولد من و بابایی است ....

تا به امروز تو اداره سرم خیلی شلوغ بود از این به بعد هم تا عید شلوغه این ماه تولد من و بابایی هست دهه اول بهمن تولد بابایی دهه آخر بهمن تولد مامان .... تو روز تولد بابایی مادراینا با عمه اینا اینجا بودن تو روز تولد خودم هم تصمیم دارم مامانی اینا رو دعوت کنم با خاله اینا دور هم باشیم خیلی دو ست داشتم که تو هم پیش ما بودی اما چه کنم که دست خودم نیست و خدای مهربون هنوز نمی خواد که بیایی پیش ما ولی مامانم، گلم ، ایشالله بزودی زود می دونم که می یایی و دیگه از سال بعد روز تولد تو باعث میشه تولد خودمون یادمون بره .... ولی من راضیم که تو زود زود بیایی و من و بابایی دیگه روز تولد خودمون یادمون بره ایشالله به امید روزی که پیش من و بابایی اومدنت رو جشن بگیریم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ana
6 اسفند 90 19:49
سلاااااااااااااااام آبجی خوبم ببخشین دیر بهت سر زدم اما الان تبریکمو بپذیر به خاطر تولد خودت و همسرت ان شالله تا سال بعد روز تولد نی نی هم پیشتون باشه به امید خدا...منم پارسال روز تولدم همینو از خدا خواستم که بهمو بده و خدا داد خدا رو شکر عزیزم بهم سر بزن و از خودت بگو ببینم در چه حالی هر چند میدونم الان هم تو اداره هم تو خونه سرت شلوغه اما بی خبرم نزار دوست خوبم
نهير
7 اسفند 90 13:29
عزيزم گلم ميدونم اگه مامان بشي خيللللللللي مهربوني مكني براش خداااااااااااااا رو به همه مقدساتش به فرشته توي بغلم قسم ميدم مادر بودنو نصيبت كنه يه روزي بيام وبت و برا نينيت نظر بنويسم فقط نااميد نباااااااااش
يك دوست
15 فروردین 91 22:41
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
بهار د
21 اردیبهشت 93 21:25
سلام پوپک جون من هم عضو نینی سایتم خواستم یه راهنماییت بکنم چون گاهن میام کلوب گاهی شیرین و تلخ میدونم تبریزی و نزدیک خوی هستی تو خوی یه دکتر هس به نام دکتر حق وردی نژاد دکتر همیوپاتیه یعنی با دارویه گیاهی درمان مییکنه منم شوهرم هرچی دارو شیمیایی خورد بهتر که نشد بدتر شد ولی معرفی کردن این دکتر که گفتم رفتیم بعد سه ماه نتیجه ازمایشش زیر رو شده بود تحرک سریعش از سه درصد شده بود بیست و دو حرکت متوسطشاز نه شده هجده مورفولوژیشم از 60 درصد 80 درصد شده اگه میخوای تو وبلاگم بگو بهم ادرسشو بفرستم راستی منم چند بار میکرو و ای یو ای کردم ولی نشده ولی با مقایسه ازمایشش شوهرم که یکیش رو مهر ماه داده بود یکیش رو اسفند دکترا حیرون موندن که چطور اینقد رو به بهبودیه حالا هم بعد این نتیجه ازمایش شوهرم شانس ای یو ای رو میخوام امتحان کنم دکتر که امیدواره من خدا داند و بس اگرم نشد باز میکرو بازم توکل بر خدا موفق باشی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم نمیتونم وبلاگت رو باز کنم تو خصوصی برا م پست بزار آره حتما آدرسش رو میخوام ممنونم که دوست عزیزم به فکرمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل مامان می باشد